360 fokos marketingkommunikáció
PP Center Üzleti Központ
Az 1904 ben épült Óbudai Textilfestő gyár épületében kiadó fényes loftok, irodák, raktárak és stúdiók kiadása volt a küldetésünk.
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/MG_9126-1024x683.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/6-a-tér-mint-inspirácio.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/23-rezidenciaprogramm-1024x684.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/27-recirquel-odairni-fotó-Nagy-Attila-1024x683.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp10.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp11.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp12.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp01.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp022.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp03.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp04.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp13.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp14.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp15.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp09.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp16.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp17.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/12/pp18.jpg)
A weboldal és az ATL kommunikáció hagyományos eszközein túlmenően nagyszabású CSR kampányt indítottunk. A kampány lényege, hogy társadalmi célú vagy kulturális projektek, illetve művészek kedvezményesen vagy akár ingyen használhatják az aktuálisan üres helyiségeket.
A promóció hatalmas PR értékkel bírt, nemcsak a pályázatfigyelő oldalak tájékoztattak róla, hanem azóta is online és offline magazinok írnak a kezdeményezésről és a rengeteg side-projektről.
Kommunikációs stratégia
Melon Helmet
A Melon Helmet egy német bringás bukó márka. Kommunikációs stratégia tenderen választották ki az általunk kidolgozott „The Arts of Cultures” kampányt.
A formaterv díjnyertes bukósisak piaci bevezetését azzal dobtuk fel, hogy az egyes országokban (Franciaország, Görögország, Magyarország, Németország, Románia) ismert képzőművészeket és designereket kértünk föl, hogy egyedi mintákat készítsenek a bukókra. A kampány rengeteg értékes online tartalmat generált, amit a lokális művészetekre érzékeny közösségek a művészeken keresztül meg is osztottak (gyakori bringa használók). Az értékesítési helyeken és sportkiállításokon is vásárlásösztönzőek és látványosak voltak a műtárgyakat idéző, igényesen kidolgozott sisakok.
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/individual-brain.jpg)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/melon-screens01-1-1024x546.png)
![](https://dogma.hu/wp-content/uploads/2021/11/melon-screens02-1-1024x546.png)
Online marketing
L’Harmattan
A L’Harmattan webshopjának létrehozása után a márka folyamatos online jelenlétén dolgozunk. Egyik kedvenc kampányunkban a kiadó környezeti problémákról és katasztrófákról szóló könyveit hirdetjük.
A kampány kreatív koncepciója „Az utolsó…”
Látogass el a L’Harmattan webshopjába, és iratkozz fel a hírlevelekre, hogy megismerd és kövesd a kiadónak nyújtott teljes körű digitális marketing szolgáltatásunkat.